ABRA implementuje systémy ve všech podnikatelských oborech
ABRA implementuje informační systémy takřka ve všech podnikatelských oborech. Příklady nejčastěji nasazovaných řešení:
Hlavní obory
Další obory
- Cestovní kanceláře
- Elektrovýrobní firmy
- Hotely a restaurace
- ICT společnosti
- Kovovýroba
- Média
- Notářství
|
- Oční optiky
- Plastikářská výroba
- Poradenství pro podniky
- Radiotechnika
- Reklamní agentury
- Specializovaný maloobchod
- Správa a údržba silnic
|
- Technické poradenství
- Úklid, sanace, ostraha
- Velkoobchod s výrobky pro domácnost
- Velkoobchod se stavebninami
- Velkoobchodní prodej
- Výroba ze skla, keramiky a kamene
|
E-commerce a E-shopy
Využijte systém ABRA Gen jako integrační platformu pro vaše e-commerce řešení, automatizaci a zvýšení prodeje.
Varianta 1 - Integrovaný e-shop
ABRA Gen + integrovaný modul ABRA e-shop
Všechna data jsou uložena a spravují se na jednom místě v informačním systému.
E-shop pracuje v reálném čase se stejnými daty jako informační systém. Provoz platformy i e-shopu má na starosti jeden dodavatel a běží na jedné infrastruktuře.
Varianta 2 - Zakázkový e-shop
ABRA Gen + zakázkový projekt od spolehlivých dodavatelů (oXy Online, NetDirect, Pecka Design, Shopsys, ...)
Řešení se plně přizpůsobí potřebám firmy. E-shop projektuje zkušený tým, který umí poradit s optimalizací celého e-commerce řešení.
Varianta 3 - Inhouse e-shop
ABRA Gen + online prodejní portál vyvinutý vašimi vlastními IT specialisty
Flexibilní řešení, která má firma plně pod kontrolou. Daří se rychle reagovat na různé požadavky na změny. Vyžaduje investice do vlastního vývojového týmu.
Varianta 4 - Instantní e-shop
ABRA Gen + krabicové řešení od různých výrobců (Shoptet, Shopify, Eshop-rychle.cz apod.)
Zřízení e-shopu není finančně náročné. Rychlá cesta od nápadu k realizaci.
Maloobchodní prodej
Profesionální úroveň od skladu až po prodejnu. Maloobchodní prodej začíná ještě předtím, než zákazník vstoupí do prodejny. Od nákupu zboží, jeho naskladněním až po nastavení pokladen. Informační systém vám pomůže řídit celý proces tak, aby byl pro vás přehledný, pohodlný a efektivní a pro zákazníky příjemný. Bez ohledu na prodávaný sortiment a velikost či množství prodejen.
Díky propojení souvisejících procesů budete mít ve skladu i v prodejně dostatečné zásoby správně označeného zboží, vyhnete se neprodejným ležákům a budete moci bezchybně pracovat se všemi typy úhrad, pokladnou i tržbami.
Získáte pořádek v dokladech a přehled o zboží, zákaznících, jednotlivých pobočkách a zaměstnancích. V jednom systému můžete řídit vše, co je třeba pro úspěšné podnikání v maloobchodě. Bez zbytečné administrativy, chyb a ztrát.
Moduly
Maloobchodní prodej začíná už nákupem zboží a jeho uskladněním. Během celého procesu je důležité automatizovat vystavování všech dokladů ve spolupráci s pokladnou a účetnictvím.
Velkoobchodní prodej
Dokonalá organizace a maximální efektivita. Kombinace moderních nástrojů a technologií nabízí automatizaci B2B obchodu.
Hlavní výhody
- Precizně fungující sklad od nákupu po expedici, rychlé vyskladnění a minimalizace ležáků.
- Efektivita práce a přehled o výkonnosti, úleva od zbytečných úkonů a administrativy.
- Optimalizace nákupu i prodeje a chytré řízení skladových zásob.
- Rychlá orientace ve zboží díky propojeným systémům a moderní identifikaci, minimalizace chyb.
- Snadné vyhledávání ve zboží i v adresáři zákazníků (CRM).
- Propojení s e-shopem a režim výdejního místa včetně rezervace zboží.
- Vedení dokladů pro potřeby účetnictví a komunikace s bankou.
- Efektivní plánování s ohledem na sezónnost či odbyt.
- Propojení různých systémů a aplikací díky API, vysoká míra automatizace s IoT.
- Moderní vizualizace dat přímo v systému a na míru pro vždy aktuální přehled o procesech ve firmě.
- Pořádek v dokladech a jejich provázanost pro maximální kontrolu a snadné zpracování všech účetních operací.
- Propojení s výrobou a servisem.
Skladové hospodářství
I vy můžete mít sklad, kde máte o všem přehled. Přesně víte, kde zboží leží, neplýtváte časem na hledání a zbytečné přepisování do počítače a máte vždy dostupné aktuální informace odkudkoliv. Můžete naplno využít každý centimetr skladových prostor, každou minutu lidské práce a vědět, co kdy objednat a co za kolik prodat, aby vaše podnikání přinášelo zisk. Už žádné chyby, zmatky, prostoje, žádné papírové tabulky, ležáky ani nedostatek zásob.
Schéma efektivního fungování skladového procesu v ABRA Gen
Evidence skladových položek a řízení pracovních úkonů spojených s vedením skladu.
- okamžitý přístup ke stavu skladu, počtu objednávek a rezervací
- podpora sledování šarží a sériových čísel a možnost ukládat dokumentaci a certifikáty ve formě příloh
- rychlé zobrazení dokladů a pohybů přímo ze skladové karty
- práce s čárovými kódy pro rychlé vyhledávání a zadávání položek
- neomezený počet skladových jednotek
- správa neomezeného počtu skladů – práce v jednom skladě (například inventura) nenaruší provoz ostatních skladových prostor
Služby
Využijte každou obchodní příležitost a nabídněte zákazníkům vždy skvěle fungující služby bez ohledu na obor, v němž podnikáte. Správně nastavený informační systém vám nabídne dokonalý přehled a možnost fungovat tak, aby všechny procesy ve vaší firmě směřovaly k úspěchu.
Komplexní a přehledné informace o zákaznících vám spolu s pokročilými možnostmi projektového řízení a plánování umožní hladký průběh obchodních jednání i poskytování služeb od kadeřnictví po finanční poradenství.
Hlavní výhody
- Všechny informace o zákaznících na jednom místě, cílená i automatická komunikace.
- Pokročilé možnosti řízení projektů a zakázek včetně kalkulace, plánování, kontroly.
- Řízení pracovníků a týmů, přehled nad odpracovaným časem a plněním plánu či jednotlivých úkolů, nastavení odpovědnosti, rychlé řešení potíží.
- Schvalování aktivit, kalkulace, sledování výdajů a snadná fakturace díky propojení s účetnictvím.
- Sofistikované plánování a řízení obchodních aktivit a komunikace se zákazníky.
- Komplexní řízení servisní a opravárenské činnosti v jakémkoliv oboru – vyřizování servisních zakázek, záručního i pozáručního servisu i reklamací.
- Přímé vystavování dokladů, přehled o platební morálce, propojení s ostatními částmi systému.
- Komplexní přehled, řízení a plánování obchodních příležitostí a jednání, synchronizace s MS Outlook.
- Jednotný systém plánování, řízení a vyhodnocení činností obchodních zástupců.
- Odhad poptávky zákazníků a budoucích tržeb, efektivní vyhodnocení aktivity s ohledem na návratnost.
- Všechny související dokumenty na jednom místě – smlouvy, faktury, nabídky, objednávky, servisní listy i elektronická korespondence.
- Mobilní řešení CRM pro iOS i Android pro evidenci a rychlé plánování a vyřizování veškeré obchodní agendy v terénu a online přístup k datům v ERP ABRA Gen – ideální pro obchodníky na cestách i obchodní management. Informace dostupné až do chytrých hodinek.
- Propojení s dalšími částmi systému od účetnictví po knihu jízd, nákup či skladové zásoby, související nákup i prodej.
- Dokonalý přehled o všech procesech díky pokročilé vizualizaci výsledků a dat pro rychlé a správné rozhodování.
Výroba
Vyrábějte jen to, co vám vydělává a neplýtvejte penězi, silami ani časem. Již žádné ležáky, prostoje, nepřehledné papíry, chyby, neúplné informace a nedohledatelné suroviny.
Ať jste rodinná výrobní firma nebo produkujete tisíce výrobků denně, správná kombinace modulů systému ABRA Gen vám umožní v jednom systému propojit vše, co potřebujete, abyste mohli efektivně sledovat, řídit a plánovat celý výrobní proces.
Hlavní výhody
Modul výroba je výkonným pomocníkem v zakázkových, kusových a sériových výrobách pro malé i velké firmy.
- Kalkulace nákladových i skladových cen výrobků již během výroby.
- Všechny doklady na jednom místě, obrazová dokumentace.
- Kapacitní plánování, efektivní sestavení výrobního plánu, možnost výroby po menších celcích.
- Plná provázanost se skladem, optimalizace zásob, sledování šarží a sériových čísel, pokročilé možnosti kompletace.
- Přímá vazba na další procesy, od nákupu a prodeje, přes docházku, správu majetku a účetnictví, až po knihu jízd či sledování efektivity jednotlivých pracovišť.
- Přehled díky výrobním štítkům, čárovým kódům a snadnému označování součástek i výrobků.
- Široké možnosti zakázkové výroby, vizualizace postupu u složitějších produktů.
- Automatický odpis materiálu a evidence zbytků.
- Důsledná kontrola a omezení chybovosti.