Systém pro vedení daňové evidence pro firmy i živnostníky
Ekonomický systém pro živnostníky a neziskové organizace s daňovou evidencí. Vychází z řady produktů ABRA Gen, kterou dnes využívá více než 10000 firem a díky níž nabízí také funkce, které mohou uživatelé znát ze světa vyspělých ERP systémů.
Systém ABRA Gen s daňovou evidencí je vyvíjen společně s ostatními systémy z řady Gen. To přináší každému uživateli systému výhody, které nemůže najít nikde jinde.
Základní nabídka obsahuje tyto agendy
- Jádro
- Daňová evidence
- Banka, Homebanking
- Nákup
- Prodej
- Pokladna
- Adresář
- Majetek
- Skladové hospodářství
Kromě modulů v základním balíku lze dokupovat tyto další moduly
- Kniha jízd
- Mzdy a personalistika
- Maloobchodní prodej
- Restaurační prodej
- CRM
- Servis
- Kompletace
- Docházka
- Evidence pošty
Přednosti, které usnadňují podnikání:
- Snadné a jednotné ovládání v kombinaci s propracovaným výchozím nastavením umožňuje snadný start práce se systémem.
- Paralelní spouštění a běh více agend v libovolném okamžiku a maximální provázanost všech agend zrychluje a zefektivňuje práci se systémem.
- Definovatelné výstupy ve formátech – HTML, PDF, XLS, TXT... s možností automatického odesílání dokladů e-mailem usnadní Vaši komunikaci s okolím.
- Pomocí definovatelných exportů naleznete firmu z adresáře na mapě nebo komunikujete s partnery v EDI formátu.
- Definovatelné položky včetně definice vstupních formulářů pro jejich vyplnění, možnost výběrů a filtrace podle těchto položek a jejich tisk v sestavách pomohou přizpůsobit systém Vašim potřebám.
- Sledování změn umožňuje evidenci všech provedených změn dokladů s možností zpětného dohledání kdo, kdy a co provedl či změnil.
- Definovatelná fiskální období i jinak než po kalendářních letech
- Opakovatelné uzávěrky skladů, pokladen, fakturace, účetnictví...
- Možnost automatického účtování s využitím systému definovatelných předkontací
- Jeden či více skladů s možností evidence sériových čísel a šarží, oceňování FIFO či váženým průměrem, makrokarty, rezervace zboží na skladě
- Podpora čárových kódů v celém systému
- Členění dat volitelně na střediska, zakázky, obchodní případy a firmy
- Slevové systémy a tvorba ceníků globálních i individuálních na firmy či skupiny zboží
- Podpora cizích měn a kurzových rozdílů, kurzový lístek s aktualizací z internetu
- Evidence DPH, DPH přiznání v tištěné i elektronické podobě, podpora potvrzování dobropisů
- Možnost připojení libovolných dokumentů k dokladům (např. text, tabulku či obrázek)
- Otevřená architektura umožňuje napojení externích aplikací (e-shopy, aplikace podporující čárové kódy...)