ERP systém ABRA Gen s podvojným účetnictvím
Více než 30 modulů ABRY pokrývá zejména oblasti prodeje, obchodu, výroby, nákupu, logistiky, služeb, financí, lidských zdrojů a péče o zákazníky. Všechny mají jednotné a intuitivní ovládání, jsou maximálně vzájemně provázané a umožňují práci ve více agendách současně.
ABRA Gen nabízí snadno dosažitelná uživatelská a zakázková přizpůsobení funkcí a pracovního prostředí. Uživatelé mohou definovat nové položky, formuláře, tlačítka atd. Mají také k dispozici Balíčky skriptů, pomocí kterých mohou vytvářet nové a modifikovat existující funkce. Otevřenost systému pro externí aplikace a datové zdroje zajišťuje otevřené OLE rozhraní a webové služby.
Základní informace
- možnost zvolení vlastního účetního období (i rozdílné od kalendářního roku)
- automatizaci zaúčtování dovolují velmi propracované účetní předkontace
- podpora cizích měn na všech dokladech a výstupech
- možnost vedení střediskového i zakázkového účetnictví
- grafické tiskové výstupy jsou uživatelsky plně definovatelné
- možnost současné práce ve více agendách
- veškeré doklady lze opravovat, mazat a kopírovat
- přizpůsobení agend a tisků na konkrétního uživatele systému
- zobrazená data je možné exportovat do různých formátů (XLS, HTML, ...)
- optimální rozložení výkonu zajišťuje třívrstvá architektura Client/Server
- data jsou svěřena do SQL databáze FireBird (ta je bezplatná - Open Source)
- transakční zpracovaní zajišťuje úplnou konzistenci dat
- systém je možné ovládat nejen uživatelsky, ale i programově (otevřený systém)
- v rámci systému je rozsáhlá interaktivní nápověda (F1)
Sestavte si informační systém z modulů, které pro svou práci potřebujete. Moduly mají jednotné a intuitivní ovládání, jsou provázané a umožňují práci v několika agendách současně.
Příklad často využívaných modulů:
- CRM pomáhá plánovat a řídit obchodní aktivity, eviduje důležité informace o klientech, člení zákazníky do zájmových, produktových nebo jiných skupin.
- Business Intelligence ABRA iGate zobrazuje data uložená v informačním systému (nebo jiném dostupném zdroji) na libovolném zařízení připojeném k internetu.
- E-shop je efektivní prostředek koncového a velkoobchodního prodeje s kompletní správou přímo v informačním sytému ABRA.
- Maloobchodní prodej zajišťuje rychlou obsluhu zákazníka na kase v prodejně s libovolným sortimentem zboží.
- Nákup vede svého uživatele přirozenou cestou nákupního procesu.
- Prodej podporuje celý obchodní proces od objednávky, přes fakturaci a hotovostní prodej, až po dodávku a vyhodnocení prodeje.
- Projektové řízení podporuje realizaci větších projektů a zakázek, jejich kalkulace, plánování, řízení, kontrolu a vyhodnocení.
- Servis eviduje a pomáhá řídit servisní a opravárenskou činnost.
- Skladové hospodářství zajišťuje evidenci skladových položek a podporuje pracovní úkony vedení skladu.
- Účetnictví slouží pro evidenci dokladů a související účetní operace.
- Výroba je výkonným pomocníkem v zakázkových i opakovaných výrobách pro malé i velké firmy.
- Workflow schvalování dokladů umožňuje schvalování dokumentů nebo účetních dokladů podle připravených schvalovacích scénářů.
Otevřenost systému
Zveřejněné rozhraní OLE/COM umožňuje používat téměř všechny Business objekty, které jsou obsažené v systému ABRA Gen.
Je k dispozici celý objektový model systému v souboru Gendoc.chm.
Toto otevřené rozhraní umožňuje třetím stranám vyvíjet vlastní doplňky systému a agendy, které využívají systém ABRA Gen.
Pro takto vyvíjené doplňky a agendy je možné použít jakékoliv vývojové prostředí, které podporuje OLE/COM - např.: Visual Basic, Visual FoxPro, Delphi, ... (v praxi to znamená, že tyto aplikace mohou např. vytvářet faktury v systému ABRA Gen podle údajů, které mají k dispozici).
Umožňuje dávkově převádět svá data (odpisy majetku, mzdové doklady, ...) do agendy interních dokladů.
Pomocí otevřeného rozhraní lze i data ze systému ABRA Gen získávat - definovat podmínky omezení pro získání dat a pak tyto data dál zpracovávat.